Kaas-plank-borrel-goud-op-hout.

December 2020 - April 2021

Goud op Hout

Goud op Hout vroeg mij het creatieve gedeelte uit handen te nemen. Van fotografie, concept tot aan het ontwerpen van communicatie uitingen. Zo konden de oprichters zich focussen op hun core business.

social media

De huisstijl van Goud op Hout was tot zover een logo, kleuren en lettertypen. Met deze elementen heb ik de huisstijl in offline- en online communicatie uitingen verder gedefinieerd. Hierbij kwamen de kernwaarden van het merk naar voren: Kwalitatief, eenvoud, hip en jong.

Het concept voor Valentijn die de mogelijkheid gaf om, tijdens corona, net die extra touch te geven aan het vieren van Valentijn thuis. Dit was het onderscheidend aspect ten opzichte van de concurrent, waarbij je enkel eten kon bestellen. Het Cheesy Valentijnsspel leverde waarde aan het product; Om tijdens Valentijn spelenderwijs en makkelijk aandacht te geven aan je relatie. Een goede invalshoek voor diepgaande gesprekken. En laat dat nou perfect samen gaan met een fles wijn en borrelplank. Er zijn dat weekend 30+ Valentijnsboxen verkocht en kregen positieve feedback.

merkstrategie

 
 

GET THE PICTURE

1/4

WIL JIJ DIT NOU OOK?

Dat kan! Wie weet heb ik al een ideaal pakket voor je samengesteld.

Zo niet, dan gaan we gewoon voor maatwerk.