Kaas-plank-borrel-goud-op-hout.

April 2021 - Heden

De Kaaskoning

De Kaaskoning wil stap voor stap richting een nieuwe merkidentiteit met de herkenbare pijlers waarop het bedrijf gebouwd is. De Kaaskoning opereert al jaren offline en zet nu de volgende stap om zich online te profileren.

social media

De Kaaskoning heeft mij gevraagd om het online imago (en zichtbaarheid) nieuw leven inblazen; Een digitaal visitekaartje waarbij in één oogopslag de sfeerimpressie van het merk en de organisatie wordt overgebracht.Waarmee we de (jonge) consument bereiken en de merkidentiteit wordt gewaarborgd. Zo wordt het verhaal achter de Kaaskoning verteld, brengen we de kernwaarden van o.a. kwaliteit, versheid, vakmanschap en persoonlijk contact naar voren.

Zodoende zijn er verschillende rubrieken vastgesteld die samen het verhaal vertellen. We werken langzaam toe naar een crossmediaal concept, waarbij de verschillende online- en offline kanalen elkaar versterken en ondersteunen.

Dit is een lopend project wat ik samen met een Freelance Projectmanager beheer.

merkstrategie

 
 

GET THE PICTURE

Before / After Kaaskoning Instagram
1/1

WIL JIJ DIT NOU OOK?

Dat kan! Wie weet heb ik al een ideaal pakket voor je samengesteld.

Zo niet, dan gaan we gewoon voor maatwerk.